اين چند روز


هرچی که تو دلمه

سلام واي چند روزه نيومدم دلم تنگ شده كلي حرف دارم سعي ميكنم خلاصه كنم 5شنبه از خونمون حركت كردم صبح جمعه رسيدم دانشگاه توي راه اينقد حوصلم سر رفته بود كه نگو يه پسره بي شخصيت خيلي وقتا كه ميام مشهد تواتوبوس هست بي تربيت بي شخصيت اينقدر گنده دماغه كه نگو كلي هم دوست دختر داره حالم ازش بهم ميخوره اگه از يكي بدم بياد درست حسابيمتنفر ميشم ازش ووجودشو نميتونم تحمل كنم حالا اين بي شخصيت ميخواست بهم شمارشو بده خيلي اعصباني شدم دلم ميخواست خفش كنم صبح وقتي رسيدم خوابگاه اينقدر دلم گرفته بود اخه 6رسيدم كه همه خواب بودم منم خوابم نميبرد اعصابم خرد بود دلم گرفته بود اما عصرش رفتيم حرم وبعدم يه كيك خوشمزه گرفتم اخه جمعه 8مهر تولدم بود شبم يه تولد باحال گرفتيم خوش گذشت جاتون خالي ديگه اينكه يه شب قبل از اينكه بيام رفتيم بيرون بابام سوپرايزم كرد و واسم لپ تاپ خريد ديگه چيز خاصي نيست نظر يادتو نره حوصله نداشتم شكلك بذارم فعلا



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت23:03---20 تير 1392
دوستت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, 18:58 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂